Grinchen.

Idag har det som de tre senaste söndagarna gåtts på stan med mims, och även idag lunchade vi. Eller hon luchade jag kollade mest på & blev bjuden på cola. Efter tsan gick vi hem till henne så klart & kollade på tv (; Nu har jag blivit hämtad av min kära pappa och sitetr och kollar på Grinchen på tv. Grinchen som liten var übersöt måste jag bara tillägga.

Jag måste okcås få sgat att jag inte alls gillar julen. Och jag evt om att jag inte är ensam, camilla och mimmi tycker precis likadant. Så nästa jul blir det ingen vanlig jul inte. Vi vill hellre åka utomlands och strunta helt i julen.. Komma hem som neger lagom till nyår skulle ju inte sitta helt fel. Nej ni, och dessutom fira att det är 2010, då. Helsikke vad tiden går fort.

Men, man ska väl inte förflytta sig dit ännu, är ju trots allt ett år kvar tills dess. Ett år med mycket skratt förhoppningvis!


Ikväll ska jag nog umgås med töserna. Hoppas på det.

Trevlig söndag på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0