Välkomna!

Nu börjar mitt bloggande här istället. Det är väl egentligen bara en orsak varför jag flyttade min blogg hit. Det var helt enkelt att  jag vill kunna se läsarantalet. nåväl, nu äntligen har jag jullov och jag komemr verkligen njuta dessa tre veckorna. & nyårsklänningen är beställd och levereras väl till mig om ca en vecka. Ska bli kul och se om den passar och är lika snygg som på blden. Vilken klänning det är, komemr jag inte avslöja förren det verkligen är nyår.

På onsdag är det julafton, det är konstigt vad tiden går fort. Jag känner inte ens det minsta julkänsla överhuvudtaget.

Ikväll blir det Tobbe med folket, alltid trevligt, sen kankse film & krängekväll med berg.

Rebecc har lovat mig att fixa min design så snart hon bara kan och dessutom har hon bidragit till kassan med 8kr, mer sånt behöver vi.

Trevligt fredagkväll allsammans

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, jag ska göra mitt bästa:) du kan bli sponsrad fler gånger:) <3

2008-12-19 @ 20:01:25
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0