Dubbelavsnitt och plugg hela dagen.

Hej bloggen!
Eftersom jag inte riktigt har fått tillbaka mina bloggläsare sen innan jag var i Egypten så får jag väl försöka kämpa extra mycket för att lyckas med det. 

Idag har dte hänt både bra och dåliga saker vill jag lova, det hela började med att jag vaknade med 38 graders feber imorse men det slutade med att jag gick till skolan iallfall, dock endast för en anledning. För att få reda på mitt betyg på mitt muntliga anförande jag gjorde innan lovet, betyget piggade upp mig något eftersom jag fick MVG på det! Trots mitt MVG så orkade jag inte vara kvar i skolan pga min feber så jag gick och åt med mamma på graffitti sen åktej ag hem och somnadei  soffan i nån timme. Oups, inte bra det då blir det svårare att somna ikväll. Fast jag är ju som bekant rätt bra på att somna.

Idag blir dte inte mycket tid över till annat. Jag har ett strot prov på 26 sidor imorgon, som jag i princip har läst igenom en halv gång. Här lär inte bli fler MVG inte. Så jag lär väl få ta tag i det så gott dte bara går, fast sen får vi ju inte glömma att det är tisdag idag och tisdagar innebär DH kl nio på kanal fem, inte nog med det idag sitter jag bänkad två timmar istället för en. Ja, jag gillar när dte är dubbelavsnitt!

Nu ska jag alldeles strax äta middag med min familj, sen är det väl bara att återgå till min medicinsk grundkurs bok, som ligger så snällt och väntar på mig i sängen. Är ni inte alldeles för upptagna så skulle några uppiggande sms under mina kommande pluggtimmar absolut inte sitta fel. 

Sen får vi ju inte glömma och gratulera Sara på hennes 17års dag idag! Grattis hjärtat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0