Helsingborg

5 dagar sen sist vilket är väldigt ovanligt för att vara mig. Men jag har helt enkelt inte haft tid, jag har spenderat min tid med mina bästa vänner istället. Jag hoppas att ni har klarat er utmärkt utan min blogg också även om det är bättre när jag väl bloggar.

Just nu befinner jag mig i helsingborg hos min kära syster. Jag antar att vi inte kommer göra särskilt mycket idag, men det gör mig ingenting. Ikväll tvingar mamma och pappa mig att hjälpa till och bära en soffa efter det så sover jag hos min far eftersom han beger sig till finland på onsdag för att NM (nordiskt mästerskap) över påsk. Önska honom lycka till!

bara två dagar kvar nu tills mina älsklings tjajor kommer hem ifrån konfalägret som dom är assistenter på. Det ser vi framemot, fast jag ska nog klara mig dessa dagarna. Nej nu ska jag umgås med syster min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0