Hoppat av.

Okej då. Jag har gått upp två av dom kilona igen. Men dte var ju väldigt väntat. Igår åkte jag till helsingborg för att spendera kvällen & natten där. En helvetes natt säger jag bara, så jag vaknade inte ordentligt förrens kl 13 idag. Då jag gick in i duschen, lockade håret och grejjade. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu, men jag antar att jag kommer träffa amandis och mimzan lite iallfall. Sen kankse jag sover hos david, vi får se.

Jag kan iallfall glatt säga att jag nu slipper klass OP1 föralltid, jag har hoppt av skolan och ska nu praktisera hos min mamma de ista veckorna fram till sommarlovet. Sen blir dte förhoppningsvis frisör i helsingorg efter sommaren. Men dte är länge till dess, jag coh mimmi ska jag till bulgarien innan det är dags! Riktigt skönt och slippa alla läxor iallfall! Jag ev tatt ni är lite avundsjuka.

Puss, och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0