Idag besöker jag tandläkaren.

God morgon på er!
min morgon började verkligen inte bra, inte nog med att jag var fruktansvärt trött så sov jag för länge, tog för långt tid på mig att göra vi mig & välte en av mammas vaser. Kan man få en bättre start på morgonen? Så nu sitter jag här och har missat dubbeltimmen i matten. Inte bra det! men vad ska man göra, är bara att bege sig dit lagom till tio över tio då nästa lektion börjar och förhoppningsvis få hålla mitt tal inför dom jag vill.

Idag skj ag göra något av det värsta som finns , jag ska nämligen besöka tandläkaren. vilket jag inte alls gillar ligga där med ppen mun och inte kunna svälja på hur länge som helst. usch nej, det finns bättre saker. Men nej, nu får jag väl ta på skorna och gå till skolan, eller vad säger ni? Blir ju inte så lång dag idag ändå, med tanke på mitt tandläkar besök, den hade iofs inte blivit särskil lång utan tandläkarebesöket heller. Men nu blir den betydligt kortare. 

Ett plus för det fina vädret!
Sköt om er  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0