Ingenrubrik.

Godmorgon på er!
Säger jag när klokcna är 12 minuter över 12 (knackar tre hysteriska slag på klockan) Som ni säkert förstår så är jag hemma idag också, känner mig faktiskt inte alls bättre än igår. Det är väl typiskt att man ska bli sjuk nu när man behöver vara frisk som mest? Aja, livet är bra orättvist. 

Idag ska jag nog inte göra mycket alls, plugga idag igen, vilket får mig på hyfsat dåligt humör. Jag ska även fortsätta på samma spår gällande mina halstabletter idag eftersom halsen nästan gör mer ont idag. Sen hade jag ju behövt ta mig en dusch också, det tror ni väl ändå jag ska hinna med?

Sen måste jag bara säga att jag älskar Lindsey Lohans utseende i filmen Mean girls. Varför har hon numera förstört sig själv? Det kan man undra. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0