Inget Bulgarien.

Jag är helt exalterad. Jag och mimmi, min fina vän var igår inne på resebyrån ticket i Hässleholm för andra gången. I hopp om att inte samma idiotiska tjej skulle jobba där igår igen. Men vi hade tur, vi fick snacka med en skön snubbe istället. Vi letade massvis av bulgarien resor, men alla låg på över fem tusen. så helt plötsligt frågar mimzan ad de kostar och åka till Alanya istället. Svaret blav att vi skulle komma undan billigare och där var endast två platser kvar. Så helt plötsligt, som en impulsgrej bokade vi en resa till Alanya istället. Vi åker den första augusti och jag kan knappt bärga mig. Shit så nervös jag är! Men det ska bli så jäkla roligt. Jag längtar verkligen vill jag lova!

Hur har då min helg varit? Vilket jag anser är lite mer ointressant i nuläget. Den har iallfall varit bra, den har spenderats med dom jag tycker om allra mest, plus några nya ansikten. Alltid trevligt. Trött och täppt i näsan är jag, men det botar jag med lite tacos om sisådär en och en halv timme. Sen blir det dags för löshår igen för min del, det ser jag framemot, att få känna mig snäppet snyggare igen!



älskade löshår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0