Ja, jag är sjuk!

Hej på er!
Kan ni tänka er att jag idag är sjuk? Jag som i princip aldrig är sjuk, är nu hemma och svettas konstant, kan knappt prata på grund av min hals & har sprängande huvudvärk.  Men ja, det är väl min tur att va sjuk lite nu! 

Fast det finns ju en possitiv sak i allt det tråkiga, att jag slapp skriva mitt prov om cirkulationen idag, för det hade ju som jag nämnde igår inte gått särskilt bra. Nu får jag väl göra det senare antar jag. Kanske borde plugga så jag kan göra prove på fredag, så jag har det avklarat liksom?

Nej, får väl försöka ta tag i pluggandet, trots att det inte låter alls lockande.  Kanske borde äta frukost också, klockan börjar ju närma sig halv 2?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0