Slut på olja och sorbeglass!

Vilken måndag asså. Inte riktigt som alla dagar måste jag säga. Både jag och mimmi bar ute & övningskörde och då plötsligt börjar det ryka ur mammas bil. vi ringer såklart mimmi direkt & hennes mamma och mimmi kommer åkandes. Då var oljan det var slut på. Så det var bara för do mtvå och åka in till stan och köpa ny olja, mamma och mimms mamma alltså. Så då får jag och mimmi uppgift att passa gamla bettan mitt ute i ingenmans land. Det var nästan ett äventyr i sig.

Jag var faktiskt nästan grym på att köra idag (lägg märke till att jag skrev nästan), snart vågr jag faktiskt ge mig ut på vägarna och överge åhusfältet, för gott. Eller så länge jag inte tappar mig ordentligt.

ikväll händer noginte så mycket, blir väl att jag kollar på filmen på fyran med annika och äter sorbeglass. Fast dte är faktiskt inteh elt fel för att vara en måndag kväll denna annadagpåsk. 

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0