Impuls grej.

För er som undrar så befinner jag mig fortfarandei Helsingborg, min syster ville att jag skulle stanna ytterligare en natt så då gjorde jag det. Det blev filmtittande och en massa krängande igår.

Idag har vi nog gjort det galnaste på riktigt länge, dte hela började med att min syster skulle klippa till min lugg, alltså klippa den lite kortare eftersom den var så himla lång. efter det så ville helt plötsligt elin också klippa lugg. Så vi tog fram kökssaxen igen och jag klippte raklugg på henne, känner mig riktigt duktig! För snyggt blev det.  En riktigt impuslgrej verkligen. nu ska vi snart ut på stan här i Hbg. Inte för att någon va oss har pengar, men iallfall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0