Alanya 09, bäst!

Hej på er!
Jag är nu hemkommen från min bästa vecka någonsin, jag kom förvisso hem inatt men då blev det verkligen inget bloggandet. "What's happened in Alanya, stays in Alanya" som man brukar säga. Ingen kommer ändå fatta de jag berättar i bloggen. Men som sagt min bästa vecka någonsin, det sjukaste, galnaste och roligaste jag någonsin har varit med om, det finns verkligen inte mycket här i världen som kan slå vår alanya resa. Och ja jag bjuder på lite bilder, många förblir dock på kameran & i min Alanya mapp på datorn.
En sjuk vecka med oförglömliga minnen


Bästa vän på flygplatsen

Bästa vän i poolen på hotellet

Första soldagen

På en restaurang

På Crazy Horse, här drack i veckans godaste drink som förövrigt var veckans dyraste också

Armbrytning på Garage

Mimmi och Henke från Stockholm

En av bartendarna på Garage

En av bartendarna på Lambada

Fler bilder kommer i ett annat inlägg.

Kommentarer
Postat av: flisset

ledsen sötis, men favvisskorna lånas inte ut :P saknat er btw! <3

2009-08-09 @ 23:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0