Förlåt igen.

Hej på er.
Jag måste faktiskt säga förlåt igen, för att jag har varit så himla dålig på att uppdatera, det var nästan två veckor sen sist, och det är alldeles för länge.

Man kan väl säga att jag har varit med om en del, inga stora förändringar, men ändå saker som har påverkat mitt liv en gnutta. Jag har gått och börjat skolan bla, går numera på Hotell & Restaurangprogrammet, och ska gå där i tre år med mina gullungar Blom & Fridolf. Killar ja, men jag umgs lättare med killar. Inte alls samma typer av människor, och jag gillar det.
 
Igår drog amanda med mig på ett av hennes gympass, och det taggade mig verkligen för att bärja gå till gymmet igen (jag har ett gymkort jag aldrig använder) Visserligen så tycker jag det är så himla tråkigt att göra sånt själv, och dessutom att bli uttitta. Nejtack, jag hoppar nog det ändå. Men ut och gå eller nåt, kan jag ju alltid göra. Nånting iallfall.
Ja, det tar vi tag i så småniingom. 

Nu måste ja faktiskt fortsåtta göra mig redo inför skolan, och efter det en jobbig trappstädning som väntar. Jag hoppas på lön snart! 
Sköt om er!


(Även om du förmodligen inte läser detta så vill jag säga att jag älskar dig david) ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0