A-amanda

Det är sinnesjukt vad jag uppdaterar ofta. Men det kan ju kvitta, det händer inte särskilt mycket ovanligt & dessutom är bloggen fruktansvärt ful, inte ens en header har jag. Men det ordnar väl sig det också, precis som allt annat.

Idag har det ändå varit en bra dag måste jag säga, iallfall hittills. Det började med att jag mötte upp Amanda utanför min skola imorse, efter som jag skulle hålla ett tal om henne inför klassen. Talet gick bra och amanda bestämde mig för att joina oss till restaurangskolan och spendera sin dag där med oss i köket, och hon gillar det. SÅ mycket att hon till och med pratade med rektorn, och eventuellt ska byta. Kommer bli sjukt mycket roligare och gå upp vaje morgon & veta att man träffar den spilivinken i skolan varenda dag.

Ikväll blir det plugg till serverings provet på torsdag & ska nog även träffa mimzan, en trevlig tisdag helt enkelt. DH också ikväll, missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0