minnen, minnen för livet.

♥Måndag, två dagar tills mimmi blir 16. 10 dagar till julafton. 17 dagar till nyårsafton. Sen är det inte 2009 längre. Det är helt sjukt vad detta året har gått fort. Och jag kan garantera är ett 2009 är ett år jag verkligen kommer minnas, både på gott och ont. Siesta-09, sommaren, alanya, och allt annat som har varit så jäkla underbart! Men året är inte slut än, nejdå, några veckor kvar.

Idag har jag sovit i 16 timmar, hunnit göra mitt första träningspass på crosstrainern (jag tränar aldrig) och ska alldeles strax dammsuga rummet & sen in i duschen. Magen mår bättre och jag får helt enkelt se vad kvällen har att erbjuda. Och snö är det också.



alanya-09!  ♥♥

Kommentarer
Postat av: mimmi sötis.

det underbaraste jag varit med om!

2009-12-14 @ 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0