Äntligen!

Åh, nu gäller det verkligen! Den efterlängtade dagen är snart här (eller inte alltid så efterlängtad)  fast hade jag fått bestämma hade jag hellre åkt om någon vecka då allt skulle ha lugnat ner sig mycket mer. Mitt handbagage kommer i princip bestå av pluggböcker! Och plugga är verkligen inte min starka sida. Får väl plugga så gott det går.

Det är runt halv 5 idag vi tar tåget till malmö (fråga mig inte varför vi ska åka så tidigt)  där vi frå sitta i ca 2 timmar innan vi kan komma till hotellet, har vi turkankse vi hinner med en tidigare buss dit.Man kan ju alltid hoppas, annars får vi spendera två timmar till att äta och smälta maten, eller nått liknande.

Ska lägga mi och vila lite nu, så jag är snäppet friskare imorgon (jag blir aldrig frisk) sen ska jag hinna packa det sista och hinna träffa mimsan, fixa till mina naglar, antagligen hem till pappa och troligtvis hinna duscha. Ja, ni förstår det är mycket som ska fixas så här dagen innan.


Ha nu en bra snöig vecka, hörs vi inte innan så hörs vi lagom till alla <3-dag!

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0