Bara två daga kvar!

Idag känner jag mig inte alls pigg. Jag fryser och är varm på samma gång. Och min förkylning vill inte släppa & hela huvudet är ömt. Lite synd är det om mig faktiskt. Plus att det är den 4:e idag. Dom som känner mig väl, vet vad jag menar.

Sitter i skolan just nu och letar fakta om massage, vilket inte går något vidar med tanke på att jag distarheras av internets alla andra frestelser, såsom bloggar och bilddagböcker. Men ska gå hem och försöka sova efter denna lektionen, det behöver jag verkligen. Måste vara någorlunda kry tills på fredag, tills vi åker. Tänk att vi åker om två dagar. Eller, vi åker ju till sturup redan imorgon kväll och övernattar på hotellet där i närheten. Det blir enklare så, med tanke på att planet lyfter kl 07.00 och att vi måste infinna oss där runt kl 05.00.  Snacka om att jag ska sova imorgon natt.

Ska väl bege mig hemåt snart, och deppa ihop mig ännu mer och framförallt sova. ni kan väl försöka få mig på lite bättre humör iallfall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0