bilder från lägenheten!

Har kommit tillbaka ifrån emmes lägenhet nu tänka sig att jag hann inom bokhandeln också. Blev Katarina von Bredow s  Räcker det om jag älskar dig? Eftersom jag älskade hennes bok Syskonkärlek så mycket så tänkte jag att då måste denna vara minst lika bra. Det kan jag utvärdera när jag kommer hem.

Lägenheten var iallfall supermysig. Trivdes jättebra i den, känner mig redan som hemma. Där lär jag bosätta mig allt för ofta. Mamma snackar om och börja packa så smått nu, så får väl göra det. Jag kommer sakna mina älsklingar allra mest

Bilder från lägenheten!

Loftsäng!

Bättre bilder kommer så fort hon har kommit igordning lite mer och fått det lite snyggare. Jag bjöd iallfall henne och rebecka på frallor & gifflar. Mätt blev jag, eftersom gifflar är min last!

Imorgon vid den här tidpunkten befinner jag mig i malmö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0