Choklad hjälper mot allt

Denna fredagsmorgon började med en riktig brakfrukost tillsammans med pappa och annika. Belv så mätt att jag är illamående nu. Choklad hjälper mot illamående har jag hört. Haha, i min värld hjälper choklad mot allt. Nej men ska faktiskt sluta med sånt så fort sportlovet är över. Ska försöka gå ner några kilo då också, så jag slipper betale min syster 200kr för mina egna födelsedags pengar. Vore ju surt och ge bort det man har fått.

Mimmi kommer snart hit till mig, vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men det kan aldrig bli tråkigt när mimmi är med i bilden. Om 7 eller 8 dagar åker jag till Helsingborg och köper löshår. :D Ja, jag längtar!

Trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0