Det allra sista ska fixas.

Var precis och köpte det nästsista eller något liknande inför resan. En resväska åt mig, en röd fick även en svart handväska som ska användas som handbagage. Är bara en bok kvar och köpa nu, för min del iallfall.

Ska bege mig till min systers nya lägenhet nu, jag bjuder henne på inflyttningsfika. Har hon inte en snäll lillasyster? Har bara en sak kvar att göra här hemma innan resan också, städa mitt otroligt stökiga rum, som är fyllt med klädhögar överallt. Det får jag fixa ikväll, eller imorgon innan vi åker till Malmö.

Jag tänkte visa bilder på mina väskor och mitt stökiga rum. Bilder från hennes lilla etta till lägenhet kommer nog också senare idag. Handväskan kostade förresten bara 149kr på rea, och rymlig är den också.
Rummet behöver verkligen städas.149kr på rea!

499kr på rea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0