Efterlängtad girlsnight!

Måste säg att det är tråkigt att jag har tappat läsare under min vecka i Egypten. Det är tråkigt men sant. Sitter just nu här hemma och äter vindruvor och dricker äppeljuice. Kom hem från mimmi för en stund sen, sov där inatt nämligen.

Ikväll är det dags för vår efterlängtade girlsnight. Som verkligen behövs, vi har inte gjort något tillsammans "the four of us"  på superlänge nu. Senast dte bara var vi var nog nån timme på mimmis födelsedag som är två månader sen lite drygt nu. Så ikväll blir det först matlagning hos mimmi, sen viadre till Zuperbowl vid klokcna 9 för bowling, sen sover hela gänget hos Amanad.a Hur mycket sömn det nu blir? Fast jag lär väl somna först som vanligt antar jag. Jag ser iallfall framemot en toppen kväll med mina bästa vänner!

Vad ska ni göra denna lördag kväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0