Hel dag med ungarna.

Dagen har varit krävande måste jag nog ändå få säga. (Jag vet att mimmi håller med mig till fullo) Dagen började kl halv 9 imorse hos berg, med sminknig & frukost. Vid halv 10 hämtar gunilla(mimmis farmor) oss och vi åker hem till åhus. Jag och mimmi somnade, och sov ett par timmar tills det var dags för käk (första gången), sen var det efterätt, mätta va vi iallfall, och sen skulle vi bowla med ungarna. Och jag vann ju då! Slog  min tredje strike någonsin så nej jag är inte alls bra på bowling.

Efter det var det hem till mat igen, pannkakor. Och sen åkte vi hem. Trevlig dag & mimzan har fått se mig springa för första gången. Det ni, skratta gjorde hon vill jag lova.

Kom nästan precis hem ifrån åhus, eller har hunnit ta mig till ekegården och fått träffa min handledare och fått mitt schema inför dte kommande tre veckorna, det ser riktigt bra ut vill jag lova. Så en bra dag & troligtvis en bra praktik period. Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0