Hem ljuva hem och kärlekens dag.

Var ska jag börja? Min vecka i egypten har verkligen varit fantastiskt, inte alls som jag hade tänkt mig. hade visserligen inte tänkt så mycket men iallafall, jag har minst sagt haft det bra, Tänker inte skriva värsta långa inlägget om veckan, men vile bara nämna att jag har haft det strålande och superbra väder. Är hemma nu, borta bra men hemma bäst som man brukar säga. Tror faktiskt det stämmer en hel del, för det är alltid lika skönt att komma hem igen. Iallafall några dagar hemma.. Saknar redan hotellet, värmen och folket som jobbade där, skönaste människorna jag någonsin träffat!

Nåja.

Alla hjärtans dag idag, för den som har missat det. Idag är väl dagen man ska uppskatta dom man älskar, eller bli upskattad av dom som älskar en. Får se vad min alla hjärtans dag har att erbjuda. 

Ska ner till stan med mamma nu snart och se om jag kan hitta nåt på hm som jag kan handla på checken mamma har fått.  ha nu en riktigt bra alla hjärtans dag. Och ta hand om dem ni tycker om. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0