inte mycket kvar nu

Onsdag idag om jag inte är helt fel på dagarna? Halva sportlovet har redan gått. Usch säger jag bara, får nästan lite ångest när jag tänker på att dte bara är ett fåtal dagar kvar, som man verkligen kan vila ut på. Inte för att vi vilar ut särskilt mycket. men iallfall!

Måste ta mig till Ekegården och också oc hträffa min handledare, ska ju få schema inför mina tre närmaste veckor och så. Det jobbiga är att ta sig dit, har verkligen ingen lust att gå upp till T4 lite längre, för att få ett papper.. Men jaja, har väl inte så mycket val.

Snart beger jag mig till mimzan och vi oss vidare till berg, där vi spenderar kvällen. natten spenderas dock hos mimzan eftersom vi åker tidigt till åhus med hennes farmor imorgon.

Sköt om er

Kommentarer
Postat av: plän

ta bussen vetja!

2009-02-19 @ 09:07:17
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0