Kristianstad och imorgon gäller det!

God kväll!
Min dag började ganska tidigt för att vara en ledig dag. Jag vaknade redan kl kvart över nio och var klarvaken och kissignödig. Så jag kunde inte sova mer. Vid halv 11 gick jag hem till rebecca, och vi bestämde oss långt om länge för att åka till kristianstad. En trevlig dag! Införskaffade en mascara, en foundation (till mimmi) och 6 par örhängen (tre par vita ploppar i olika storlekar och tre par guldiga ploppar i olika storlekar) kan behövas så många örhängen med tanke på att jag har fem hål i öronen. Fler ska det bli så småningom! Måste säga att jag blev lite småsur när jag hittade ett par skitsnygga keans på hm som satt perfekt och jag inte hade pengar. Rebecca hade råd däremot, och köpte ett par till sig. Jag är avundsjuk! (dom finns förhoppningvis snart i min garderob också)

Eftersom jag är ledig imorgon också ska jag ta vara på den dagen också, och göra något som jag har sett framemot! Sätta mig på tåget vid tjugo över tio och åka till Helsingborg, för att träffa min syster. Imorgon färgar hon håret på mig & sätter i mitt efterlängtade löshår som jag köper imorgon. Förstår ni att jag är nyfiken över resultatet? 

Snart går jag med rebecca till hennes pappa en stund. Sen blir det väl sängen antar jag, måste vara utvilad imorgon. För det är ju inte vilken dag som helst imorgon, det är fredag!

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0