Sportlovets sista dag.

Ja, mina vänner då ärdte söndag idag igen. Tycker dte är söndag allt för ofta numera. Mitt sportlov har varit otroligt skönt, jag har gjort massvis med saker, men ändå saker som inte gör kroppen allt för utmattad. Det känns skönt och komma tillbaka någorlunda utvilad. Fast ska ju dock inte tillbaka till skolan än på tre veckor. Så jag kommer ju inte riktigt tillbaka ännu.

Gårdagen med tjejerna var verkligen lysande, trots att jag inte vann bowlingen. (Jag kom faktiskt tvåa) Efter discobowlingen som slutade vid 10 gick vi hem till linus, där han och clarre var, sen gick the perfect four till freds och åt, sen gick vi hem till ljungdala mitt i natten. Ett toppen avslut på årets sportlov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0