50år och har aldrig flugit

Självklart var dte nu min tur att bli sjuk. Jag som aldrig drabbas av en förkylning eller feber. Trodde jag skulle klara av skolan idag, hade behövt det. Men det gick verkligen inte, så jag fick snällt bege mig hemåt till sängen igen. Fast ska jag vara ärlig så är sängen inte helt fel. Hoppas jag inte har influensa bara, kan bli jobbigt med tanke på resan nästa fredag. Men, förhoppningsvis är jag frisk till dess.

Mamma har handlat massa med pilelr och droppar som vi ska börja äta så vi inte ska bli magsjuka när vi väl är på semester. Mest orolig är hon för att jag ska bli sjuk, eftersom min mage är så himla känslig. Är bara packning, spruttagning (som jag fruktar) och uttagning av pengar på sparkontot kvar, innan vi drar iväg. Ska bli så jäkla skönt. Mamma lär vara sjukt stissig när vi kommer till flyplatsen bara. Är ju trots allt hennes första flygtur (min också för den delen) och hon ska vara 50år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0