Den 6:e februari drar vi.

Nu är det måndag igen. Det är nog värsta dagen på hela veckan. För då är vi så långt ifrån helg vi bara kan komma. Måndagar är även skitdagar eftersom det är den enda dagen jag går riktigt länge i skolan, till tjugo i fyra. Sen inte nog med det, så har vi datakunskap på måndagar också. kan dte bli mycket värre? Ja, det kan det faktiskt.

Kl halv fem idag ska jag möta mamma i stan, utanför Ticket  närmare bestämt. Idag bokar vi resan som blir till Egypten vi åker den 6:e febrari och kommer hem lagom till Alla hjärtans dag. Bara en och en halv vecka tills dess. Tråkigt att jag har blivit förkyld och håller på och bli sjuk bara. 

Önska oss nu en trevlig resa. 

Kommentarer
Postat av: plän

å fan va nice med egypten! :D hppas bi får trevligt.

2009-01-26 @ 14:52:28
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du och Mimmi ville flyttstäda mitt korridorrum för pengar va? Kan ni göra det den 5 februari, eller blir det för tajt om du ska packa till Egypten då också? Call me!



Love you! <3

2009-01-27 @ 15:45:35
Postat av: Anonym

kommentaren över var från Emme, syrran! av nån anledning ville inte mitt namn komma med... grr!

2009-01-27 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0