Gynning eller Blondinbella?

Måndag idag, vilket innebär ny vecka. Kankse inte helt fyskam endå, med tanke på att ju fler veckor som går ju närmare är det till lovet. Som förvisso bara varar i en vecka. Men en vecka är bättre än ingen vecka alls..

För er som har missat kampen mellan blondinbella och carolina gynning vill jag bara meddela att ni verkligen hra missat något. Jag tror det kommer förstoras upp i media något fruktansvärt. För att läsa hur det hela började så gå in på blondinbella.se och läs utifrån det, vill ni sedan höra gynnings försvar så gå in på hennes blogg på stureplan.se. Jag tycker iallfall att Gynning resonerar helt fel och jag håller helt med Blondinbella som står på sig och har otroligt starka och bra åsikter. En ungdomsförebild måste stå på sig, och inte falla för idealet. Och framförallt inte blogga om att svälta sig själv och liknande.

Så, vem tycker ni har rätt? Carolina Gynning eller Isabella Löwngrip?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0