Helg sammanfattning

Måstef aktiskt säga att helgen har varit bra. I fredags var det årets första björke med förfest hemma hos min kära barndomsvän sebbe. Snälla sebbe bjöd mig på en pommes & pizzabagaren på pizzerian där vi köpte pizza var politiker och sjukt trevlig. Iallfall, efter pommesen var det dags för björket för de allra flesta. Eller för alla utom jag rättare sagt, jag tog bussen tio i elva till hästveda för att spendera resten av kvällen/natten tillsammans med honom.

I lördags var jag först hos marcus hela dagen, det var släktkalas. Och alla som känner mig vet att jag avskyr sånt. Tog bussen ifrån hästveda vid kl 11 med vetskapen om att jag inte skulle återvända dit på över en vecka eftersom han åkte till sälen strax efter att jag hade åkt därifrån. Här hemma väntade bergis på mig, vi gick hem till mim pappa & spenderade kvällen här. Vi åt som bara den och vid 2 tiden kom peda, linus och ante och gjorde oss sällskap. Och ja, jag somnade som vanligt. 

Igår umgicks jag med rebecca nästan hela dagen, humöret var på topp! Träffar henne snart igen, då vi ska bege oss till solariet.

Ska även försöka hinna till Salongen idag och prata med kristin om mina naglar, priser och så. Även hinna hem till mimmi för att hinna snacka lite & hämta mina saker. Och klockan sju ikväll, är det dags för första träningen på evigheter.Ostbågsälskarna.barndomsvännerna :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ja, humöret va på topp :P

2009-01-12 @ 19:47:27
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0