Ingen bloggvilja alls.

Jag är inte alls en lika aktiv och bra bloggare längre. Jag har helt tappat sugen och gnistan. Vad kan jag göra för att få bloggviljan tillbaka? Det finns ju inga piller direkt, med effekten att fingrarna glöder.  

Imorgon är det iallfall fredag igen. Det är sjukt vad fort veckorna går nu för tiden, jag kan garantera att min helg blir en bra helg. Fredagen erbjuder middag tillsammans med pappa. Och sen tar jag bussen hem till macke och stannar där över natten. På lördag blir det förhoppningsvis en vända på stan med Lina och kanske även en fika och kvällen tillägnas mina bästa vänner bla. På söndag ska jag försöka rycka upp mig själv genom att antingen gå till gymmet (där jag förresten var igår) eller på ett gympa pass. 

Så fort jag verkligen känner att jag klarar av det, så ska jag försöka hålla mig till bra mat, så långt det är möjligt. Självklart får man alltid unna sig saker, men inte varje dag som jag har en tendens att göra. Så som sagt, så fort jag känner mig starkare både psykiskt och fysiskt så lovar jag er att jag ska komma igång med det. Bloggar jag inte innan helgen börjar så säger jag det nu- trevlig helg!

Glöm inte se och ringa och rösta på Blondinbella imorgon kl 20.00 på TV4. Let's Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0