Reunion

Åh vad min eftermiddag har varit underbar. Jag ler fortfarande när jag tänker på den. Det hela började med att Rebbe slog mig en signal och fågade om jag ville umgås med henne till hennes buss skulle komma. Och självklart ställde jag upp på det! Vi begav oss till pasta vagnen där jag helt plötsligt ser Steph och Amar sitta på en bänk, vi gör dom sällskap och snckar i evigheter. Sen bestämemr vi oss för att ta en fika tillsammans på Madrix. fyra föredetta klasskamrater tillsammans på ett av stans mysigaste fik. Måste jag förklara mer? Sjukt mycket och snacka om kan jag ju meddela. vi bestämde även att vi skulle ha en tjejkväll med alla tjejer ifrån gamla klassen, vi har haft våra stunder men dom flesta har varit riktigt bra. Jag kan nämna hur många bra saker som helst, men tänker inte göra det.


Imorgon är det fredag, skönt det. & jag är nästan frisk. bara halsen kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0