Skolsnack

Är väl dags ett skriva ett inlägg nu. Eller vad säger ni? Kan väl meddela att det inte händer allt för mycket i mitt liv just nu. Det händer i princip samma sak dagligen. Men jag klagar inte, för jag gillar det!

hade matteprov igår, och kan bara hoppas att det inte gick som jag tror att det gjorde. Åt skogen alltså! Och idag hade jag finally mitt prov i vård och omsorgskursen. Det gick väl inte heller helt lysande. Och för er som bryr er så väldigt mycket om hur det går för mig i skolan så kan jag meddela att jag fick VG i Folkhälsokunskaps kursen förra terminen & att jag snart ska u på APU igen i tre veckor. Härligto ch slippa skolan ett tag. Har jag extra tur så blir det även en resa veckan innan sportlovet. Inte helt fel det heller, behöver verkligen komma iväg..

Snart börjar Medicinska Grundkursen så får väl förbereda mig inför en och en halvtimmes dryg lektion. men, som tur är ska jag hem efter det, och det behövs verkligen för trött är jag minst sagt..

PS jag saknar mimsan väääldigt mycket DS


Macke♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0