Vaccin med smak av hallonsoda

Är hemma ifrån skolan idag igen. vilket inte alls är bra om jag ska ha någon möjlighet alls att få 6 dagars ledighet.  cVilket jag säkerligen inte kommer få iallfall, men jag behöver ju inte mer frånvaro bara för det. Är nog redan uppe i cirkus 50 timmar skulle jag gissa. Då är väl chansen väldigt liten att man beviljas sex dagars frånvaro till. Trots att man har tänkt sköta sina studier? Nåja, jag åker även om dem beviljar min ledighet eller inte. För aldrig att jag går miste om en utlandsemester. Aldrig.

Mamma köpte hem ett vaccin igår, som skulle blandas ut med nåt pulver och vatten som skulle drickas. Mamma ansåg att det smakade Hallonsoda, vilket jag självklart inte trodde på. men jo, tro det eller ej, det smakade verklien hallonsoda. Sådär borde fler mediciner/vaccin smaka.

Ska försöka vila en stund till, sen skriva ihop lite frågor om massage som vi ska ställa på studiebesöket hos min mamma imorgon. Svårt och komma på bra frågor. Men det löser sig. Jag kan ju alltid bara fråga mamma om hjälp när jag ska skriva ihop arbetet sen. Ibland har man tur.    Om 9 dagar åker vi..  Slänger in en bild på hotellet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0