Cinderella man

Kom nästan precis innanför dörren efter att ha spenderat min kväll hos min älskade lille boy som förövrigt börja sitt sommarjobb imorgon den stackaren. Jag som tycker att sommaren nästan är slut men men.

Jag hoppas verkligen att ni inte har missat fimen cinderella man (en utav mina favorit filmer) som har gått på tv ikväll, så fortfarande inte har slutat. Har ni missat den så tycker jag verkligen ni ska försöka se den snarast. För den är verkligen sevärd.

Imorgon blir det trappstädning för min del och förmodlingen så får jag träffa tjejerna också, det är verkligen på tiden att vi alla umgås en kväll. Blir nog till att jga lägger mig tidigt ikväll, det känns så faktiskt. Har ju glömt och nämna min otroligt nyttiga kvällsmat också som jag åt för cirkus en halvtimme sedan. Vanilj och chokladglass. Massvis med vitaminer! Om det nu endå hade varit så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0