En runda på stan

Förlåt för världens sämsta uppdatering igår, men jag hann faktiskt inte. Kände mig grymt stressad hela dagen (egentligen vet jag inte varför?). 

Igår firade jag och mitt hjärtegull tre månader. Jag måste säga att tiden har gott fort samtidgt som det känns som att vi har varit tillsammans i en evighet. Och självklart så drömde jag att vi var värsta ovännerna inatt. Det är ju passande? 

Idag lär dtet nog inte heller bli särskilt många blogginlägg, dels för att jag snart ska ner på stan tillsammans med amanda, och sen efter det ska jag och mamma ner och köpa det sista inför resan (shit, vi åker om tre dagar). Det börjar faktiskt pirra riktigt mycekt i magen nu. Och på grund av min ångest som är tillbaka idag, så är kankse inte blogghumöret det bästa.   

Men nu kom amanda, dags för att göra mig klar och sen drar vi ut på stan.
Sköt om er!


jag bjuder på snygge bilderp å mig och amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0