Sista inlägget.

Och det blev såklart ingen vidare uppdatering igår heller, som ni säkerligen har lagt märke till. Och idag blir den inte mycket bättre, antagligen mitt enda blogginlägg för dagen.

Ikväll blir dte avskedsmiddag tillsammans med mamma & david, och jag står för maten så klart. Sen kommer väl mina brudar på ett glas vin också, innan vår avresa imorgon. Shit imorgon smäller det verkligen, och jag kan lova er att kameran är med varenda sekund. så bilder lär det bli.

Nu måste jag dammsuga klart, sen bege mig till affären för att handla allt inför middagen ikväll. Sköt om er, vi hörs om en vecka lite drygt!

Sista inlägget innan turkiet nu alltså, hoppas på regn i Sverige!
Och jag kommer sakna mina närmsta otroligt mycket.

 ♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni kmr ha det skitbra nu! :) <3

2009-07-31 @ 15:45:45
URL: http://elinfeliciascholin.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget regn tack ;P

äslskar och kommer sakna dig sick mycket peche<3

2009-07-31 @ 16:39:32
URL: http://amandapberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0