Tummen upp!

Dom senaste dagarna har verkligen varit bra. Jag ska verkligen inte klaga. tjejkvällen i onsdags tillexempel var hur mysig och underbar som helst med mimmi, felle, berg & malin. Det blev vattenpipa, musik, film och godis. Och tro mig, med oss 5 i farten blir det aldrig en lugn stund. Nej ni, det kan man inte säga direkt.

Igår åkte jag, mimmi och amanda till helsingborg för att gå på helsingborgsfestivalen som håller på idag också. Vi började förfesten i min systers lägenhet men slutade på en annan förfest med min syster och hennes vänner. Hennes kväll var nog inte lika rolig som vår. Fast kön till toan på mc var ju inte nådig om man säger så.

Jag skulle faktiskt stannat kvar i hbg med mina pinglor ikväll också och joinat till dk men så blev det inte. Jag orkade verkligen inte, så jag satte mig på tåget och åkte hem istället. Och här sitter jag nu. Tänka sig att jag alltid hamnar här? Nåja.

Om exakt en vecka  sitter jag och min bästa vän på flyget påväg till vårt varma, efterlängtade Alanya. SOm vi har längtat, och nu äntligen är vi nära. Jag kan knappt bärga mig alltså. Jag blir nästan galen bara jag tänker på det, sol & bad och massa trevliga stunder bara vi två (och turkarna) i en hel vecka.. Åh ja, det lär bli underbart. Och självklart ska jag hålla er uppdaterade så fort jag återkommer till sverige.

Slänger in några bilder från gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0