okejdå.

Och tror ni att jag kunde hålla mig ifrån bloggandet en hemmakväll som denna så tror ni helt fel. Min första kväll på hela sommarlovet tror jag (nästan iallfall) som jag inte spenderar tillsammans med någon annan, utan hemma framför min dator just nu. Men ska faktiskt försöka lägga mig & sova om en stund, eller iallfall sätta igång en film och kankse somna till den. 

Idag är det bara 26 dagar kvar tills jag och min bästa vän åker till turkiet. Nu när kylan har kommit tillbaka hit, får väl vi fly den för att möta värmen. Jag börjar faktiskt bli riktigt nervös nu, det knyter sig i magen på mig, så fort jag tänker på det. Åh ja, det ska bli superhärligt! Men vem hade inte sett framemot det?

Kom nästan precis hem från älsklingsdavid, efter att ha spenderat min eftermiddag tillsammans med honom. Och tro dte eller ej men JAG fick laga måt åt honom, pasta och köttbullar, hur svårt kan dte vara egentligen? haha. men det söthuvet fick sin mat till slut. Så min eftermiddag har alltså inte varit särskilt dum. På tal om det så har jag kommit in på hotell & restaurang programmet till hösten också.

Som jag nämde tidigare så ska jag alldeles strax gå och lägga mig i min älskade säng som dock är för liten. Fast innan dess skaj ag nog ta mig nåt och äta, för mätt är jag inte precis. 

Slänger in någon bild ifrån helgen också. För dte är väl ändå på tiden.

Kommentarer
Postat av: elin

sv: haha, ja! fast de är väldigt små i storleken eftersom jag egentligen har st 38-39 ^^

2009-07-15 @ 15:00:37
URL: http://rosaelvisp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0