-

Min kväll slutade verkligen inte som jag hade tänkt mig att den skulle sluta. För helt plötsligt blev det att jag gick på bio istället, & nej jag orkar inte nämna vilka som var med. Vi såg iallfall filmen baksmällan, för den som inteh ar sett den så rekommenderar jag den starkt, iallfall för den som vill skratta sig igenom en hel film & älskar sjuk humor. Och sån är jag. Man skrattar verkligen. Man säger ju att dett gott skratt förlänger livet, ja då lever jag nog länge till..

Dricker kall oboy nu, har blivit lite av en dålig vana. Men ska alldeles strax krypa ner i min säng som jag förövrigt inte har sovit i på ungefär en månad, rätt sick ändå. Fast, jag ska nog inte sova riktigt än. Först ska jag kolla på ett av dom allra bästa OC avsnitten, nämligen avsnittet med Spiderman kyssen. Det där vill jag också va med om! haha

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: ew

2009-06-11 @ 00:16:10
Postat av: ew

2009-06-11 @ 00:16:10
Postat av: Rebecca

asså den filmen var inte så skoj som alla sa :/

2009-07-09 @ 17:04:16
URL: http://rebeccarockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0