10 juni.

Tjenare!
Ännu en natt med inte särskilt mycket sömn, men jag får väl skylla på david som aldrig låterm ig sova ordentligt (haha). Men iallfall, imorse gick jag upp redan kl 8 för att gå på rean som jag tidigare nämde, det blev bara en sjal inhlnadlat idag, med tanke på min inte fullt så fulla plånbok. Bild på den kommer så småningom. Kameran är hos mor min nu nämligen. 

Ikväll blir det en lugn kväll, jag ska möta Rebecca på busshållplatsen om tio minuter, jag antar att vi bara kommer mysa eller skratta ihjäl oss idag, men det gillar vi. Det är alltid trevligt! Jag föredrar faktiskt hellredet än och sitta och frysa vid Björkviken (Finjasjön) tillsammans med massa fulla 93:or som förövrigt har slutat skolan idag.(Några av dom mina blivande klasskamrater) Mimmi grät som bara den, men det förstår jag, det gjorde jag också när jag slutade nian för ett år sedan. 

Idag har jag inte ätit nåt nyttigt alls, så det är väl bäst jag går och möter Rebbe innan jag äter upp kladdkakan som står i köket. Ja, det är nog bäst. 
Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0