11 juni.

Det låter dumt, men jag får nästa säga god morgon! För jag ar inte varit vaken så särskilt länge. Vaknade först klokcan tio med david & bella vid mig, då bella tog bussen. Jag och david satte igång OC och tro det eller ej men vi båda somnade ohc jag vaknade kvart i 2. Har inte sovit så länge påett bra tag. Om jag nu ens har gjort det någonsin, eller jo, det har jag.

Har iallfall hunnit äta furkost & billys och ska snart med far min till Donkan. Är man ett matvrak så är man. Man får aldrig nog av det goda. Men blir nog bara nåt litet på donkan. Eller vi får se vad det blir. haha! Så ska byta om nu & sen åker vi. 

& ikväll drar vi till attarp hem yill macke & badar & solar & tar det lugnt. det gillas, natten spenderas i Peters hur i Attarp med min bästa vän.

Vad ska ni göra ikväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0