17 juni.

Det blev iallfall ingen kväll med fridolf igår. Utan istället var vi hos felle och det blev en massa kaffe. Så mycket kaffe att ingen av oss kunde somna. Vi försökte verkligen i evigheter. Men nejdå, vi skulel tydligen vara uppe hela natten. Och här sitter jag nu & har sovit sammanlagt 1 & 1 halv timme på två dygn. Rätt sannlöst lite, jag förstår inte själv att jag fortfarande kan hålla mig vaken och framförallt ögonen öppna. Nåja.

Denna natt lär jag dock inte ha lika svårt och somna, tror jag somnar så fort jag lägger mig i princip. Eller det beror ju på om mimmi kittlar mig eller nåt, det vet man ju aldrig med henne. Eller just det, jag är u inte särskilt kittlig. Fast drar hon några roliga skämt (som egentligen inte är särskilt roliga) så lär dte också dröja lite längre innan jag verkligen slocknar. Men jag kan ju lugnt säga att jag riktigt längtar efter en säng och få sova iallfall en tio timmar. Fast det lär nog inte bli några tio timmar inte, för nej imorgon ska vi upp och städa hos annika. Men dte blir goa pengar.

Imorgon kväll åker jag och världens bästa människa (mimmi) till åhus för att fira midsommar där, och tro det eller ej men vi stannar där hela helgen, utan tillgång till internet. Jag undrar hur vi ska klara oss utan allt bloggläsande? Nåja, det återstår och se. En trevlig helg framför mig iallfall, och det kan väl aldrig sluta fel, eller?

Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0