2 juni

Usch vad jag har tappat det där med att skriva iallfall ett inlägg om dagen, ibland fler. Jag vet helt ärligt inte vad som har hänt med mig. Men vi kan väl iallfall låtsas att jag inte är lika mycket datanörd längre. Jag kan iallfall lugna ner er gällande mitt nervösa humör för en vecka sedan då jag ska skulle sätta mig i frisör stolen. Inte nog med att jag älskade frisören som förövrigt heter Johanna och jobbar på salongen Rockee här i stan, hon var sjukt trevlig också, vilket alltid är ett stort plus! Det stället kommer jag definitivt besöka igen, och jag klipper mig hemskt gärna hos samma frisör också. För jag blev väl nöjd egentligen, mest ovant såhär i början. Inte en stor knorr på huvudet längre, knappt någon knorr alls faktiskt..

Min helg har varit riktigt underbar, kunde faktiskt inte bli bättre. Eller bättre kan det ju alltid bli, men jag hittar faktiskt inget ord som kan beskriva min sjukt braiga helg. Och jag slår vad om att denna helgen inte heller blir usel, eftersom jag går på sommarlov på fredag. Det ska bli riktigt skönt. 

Och just det, grattis berg sötis som fyller 16 idag! GRATTIS GRATTIS!
Jag har inte så mycket mer och tillägga för idag, och jag lovar inte att jag återkommer inom det närmsta dagarna, men jag ska göra mitt bästa. 
Sköt om er sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket älskling (:

<3<3

2009-06-03 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0