5 juni-sommarlov.

5 juni idag. Kan ni tänka er det? Att vi redan är inne på årets första sommarmånad? Förvisso så regnar det, men jag klagar absolut inte, 10 veckor ledigt skadar verkligen inte. Inte nog med ledighet så blir det ju troligtvis en tripp till antingen Öland eller Gotland, sommarjobb på Åhus Beachhandboll festival också självklart vår efterlängtade resa till Turkiet. (en massa sol är redan inräknat)

Idag händer det nog inte särskilt mycket, i mitt inte särskilt händelserika liv. Jag ska iallfall försöka ta mig in till stan för att kolla in studenterna, det är alltid lika mysigt. Ikväll hoppas jag nog faktiskt på en lugn kväll. Det skulle verkligen inte skada. 

Sköt om er, och njut av ledigheten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0