7 juni- studentbal.

Min sötis M är hos mig just nu, hos sminkar sig för tillfället och vi ska snart bege oss upp till stan för att kolla alla fina klänningar som studenterna kommer gå in med på röda mattan. Röda mattan låter klyschigt, men tro det eller ej. Mattan är röd och går in till stadshotellet, där dom bjusd på tre rätters middag. Jag hoppas verkligen att middagen på min studentbal är god. För det är ju pinsamt och sitta där och låtsas gilla maten. Men jag kan börja med och vänta tre år till, då det är min tur att gå på röda mattan i min fina klänning.

Är hemma för andra gången den här veckan, men är det sommarlov så är det. Man måste väl utnyttja det till max? Ikväll sover jag nog hos david, och imorgon klockan sju blir jag hämtat för städjobb tillsammans med min mor.  Jag lär inte bli rikast precis, men lite penga till min plånbok & till kassan är aldrig fel. 

Nu återgår jag till mitt dagliga bloggläsande.

Kommentarer
Postat av: elin

bjuds o bjuds, min balmat kostade 650! så billigt är det inte, och inte gott heller! det suger lite... men man får ju gratis drinkar av sin kavalier ialf (om man har tur) kram sis

2009-06-08 @ 11:24:50
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0