9 juni.

Hej på er!
Min första uppdatering blir nu, när dagen slutar om sisdårä en och en halv timme. Men bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Som tolv timmar inatt, så jag måste väl ändå vara utvilad, sen var dte med tåget till Helsingborg som gällde. Träffade min syster det blev Sims 3 spelande, (& ja, jag är förälskad) shopping för hennes del och sen iskaffe & Donkan. Hem med tåget halv 8 igen, blen ev kort visit idag. Men bättre det än ingenting alls. Hela familjen ska ju dit och fira hennes 21 års dag den 24:e. Ja, båda mina föräldrar ska med. Men det slutar säkert bra. 

Nu ska jag föna håret & sen bege mig hem till david, för att spendera natten där. Imorgon blir det MQ rean kl 9 som gäller. 100kr i plånboken kommer man nog långt med.
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0