back in the blog.

Hej bloggen!
Söndag igen, vilket betyder att jag är tillbaka i bloggen igen. Min helg har varit en ovanligt lugn och oplanerad helg. Den har mestadels penderat i amandas nya soffor. Mycket mer än det har hon och jag inte gjort, jo ätit en massa också förståss! (Får bli en hel del träning i veckan som kommer) Men den här helgen har verkligen varit behövlig. Man behöver ta det lite lugnt ibland, och inte stressa en massa. Och lugnt har dte verkligen varit. Vi har knappt satt en fot utanför hennes hus bara. Okej, där överdrev jag kankse lite. men i princip så har helgen varit.

Hur har er helg varit?

Idag blir det att skriva klart mitt tal som ska hållas på tisdag eller torsdag och ska vara i tre minuter, mitt handlar om Egypten och min resa dit. Får hoppas att det blir bra. Ska även u och övningsköra med mamma om ca 40min. Särskilt bra är jag inte kan jag lova er.

Ska återgå till talet nu, sköt om er! Och sommaren är väldigt efterlängtad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0