Cats ikväll.

Hej bloggen!
Åter tillbaka till praktiken idag, det känns verkligen i kroppen. Inte bara i kroppen, har gått med en fruktansvärd huvudvärk hela dagen också. Mamma kommer snart och hämtar mig och mina saker oc hsen ikväll ska vi ut och äta hon, jag, emelie, och släkten på mammas sida. Min kusin har fyllt 18 i förrgår nämligen. Det måste ju firas! Vet inte vad jag ska ha på mig eller hur jag ska ha håret. Men det får väl komma som det kommer. Så kvällen lär spenderas där, vill man ha tag på mig så hänvisar jag till mobilen. 

Ska packa ner det sista nu innan mamma kommer, om nu bilen startar vilket man aldrig vet säkert med den. Och sen göra vid mig och sen går vi. Inte vraje dag man äter på Cats en onsdagkväll. Det blir säkert trevligt, god mat iallfall!

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0