Helg och Internationella kvinnodagen

Det var ett tags sen. Fyra dagar sen om jag ska vara exakt. Det har väl hänt en del, eller inte särskilt mycket egentligen. Men dte har iallfall varit helg, och det säger väl allt? I fredags var vi på fest i Röinge, jag hade en nykter kväll. Det var iallfall trevligt förutom slagget (som det förvisso nästan alltid är på fester)  och flissets försvinnande. Iallfall, sen cyklade jag och berg hem, tänk att vi hittade rätt väg därifrån, är nästan lite stolt över oss att vi kunde komma så rätt.

Igår vaknade jag brevid berg, vi åt god frukost och var rätt slappa hela dagen. På kvällen kom brudarna, linus, clarre, wesslan och tobbe till berg. Och vi mös i soffan som vanligt. Men det gillar vi. Efter det sov jag hos berg ytterligare en natt (denna natten med eget täcke) och vaknade upp ensam i hennes säng eftersom hon var och spelade match i Landskrona. Hoppas ni vann (vilket jag inte tror, eftersom ni låg nästsist och dom nästförst) 

Idag, denna söndag har jag umgåtts med bästa. Vi har ätit choklad ( tjuckisar), limmat hår och myst. Ikväll kommer kankse mimzan till käre moi så vi kan mysa lite till och kolla på Gossip girl och Wipeout som förövrigt har säsongspremiär idag. 

Sitter med min käre syster nu, som målar naglarna i mitt rum (lukten av nagellacket skär i näsan på mig) Jag ska tvinga henne att börja kolla på gossipgirl med mig. Nej nu får jag sluta. Annars orkar ingen läsa förutom pappa.

(Jag vet att du läser pappsen)

Sköt om er! Och glöm inte att det är kvinnodagen idag.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Snälla, snälla, snälla jag kan väl få läsa... bara lite iaf ;-)

2009-03-09 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0